Calculated from 324 review(s) [Stats - Last 12 Months] *

* 324 reviews since the 26/01/2018

Customer ratings

Customer review

 

1 / 5

Everytime too bad packing.
21/12/2018 by .

Order date 13/12/2018

Response from LA MAISON DU WHISKY
Hello Yasuhito,

Thank you for your message. We are sorry that you didn't appreciate your experience. We hope that the next evolutions of our services will meet your expectations..
Have a good day
LMDW team

Customer review

 

2 / 5

First of all my 2 bottles arrived safe, but the way they were packed it was a miracle, no bubble wrap or bottle protection. It was only a cardboard taped around them, no UP arrow on box. Whisky boxes inside package were open because it wasn't secured at all. Not sure I'm going to risk purchasing anymore items from LMDW if they leave it to chance to send items instead of packaging them securely.
03/12/2018 by .

Order date 23/11/2018

Response from LA MAISON DU WHISKY
Hello Farkas,

Thank you for your message. The packaging of your package seems unusual. We apologize for this problem. We will investigate to understand why it has not been secured. We hope, that your next order will be packed perfectly.
Have a good day
LMDW team

Customer review

 

1 / 5

Very poor customer service. Did not receive an initial email or any emails before delivery. Even though i was assured i would! . I was not informed of the potential tax implications. Made buying a present very expensive for the recipient. Not at all happy
19/11/2018 by .

Order date 07/11/2018

Response from LA MAISON DU WHISKY
Hello Alistair ,

Thank you for your message. We are sorry for that inconvenience. We hope everything got back to normal.
We will investigate to understand what happened in order to improve our services.
Have a good day
LMDW team

Customer review

 

1 / 5

Pas encore reçue
16/11/2018 by .

Order date 07/11/2018

Response from LA MAISON DU WHISKY
Bonjour Kaveh,

Merci pour votre fidélité et pour votre commentaire. Nous sommes navrés d'apprendre que vous n'avez pas reçu votre commande. Nous allons investiguer auprès de Chronopost pour comprendre les raisons de ce défaut de livraison.
Bien à vous,
L'équipe LMDW

Customer review

 

1 / 5

Gave instructions to correct the address, was informed that address was changed and yet, was still sent out with wrong address. Now have to wait for parcel to come back to LMDW before I get my refund to reorder again. Funds locked up for nothing!
12/11/2018 by .

Order date 04/11/2018

Response from LA MAISON DU WHISKY
Hello Phang ,

Thank you for your message. We are sorry for that inconvenience. We hope that everything will get back to normal quickly.

Have a good day
LMDW team

Customer review

 

2 / 5

My metal tin box was crumpled because the plastic package was too small or was too much air
02/11/2018 by .

Order date 26/10/2018

Response from LA MAISON DU WHISKY
Hello Wziatek,

We apologize for this inconvenience. Thank you for your feedback that helps us to improve our packaging. We hope that your next order will satisfy you perfectly.
Have a good day
LMDW team

Customer review

 

2 / 5

Bottles damaged, no replacement bottles received.
21/10/2018 by .

Order date 14/09/2018

Customer review

 

1 / 5

Never received my order and all my emails are ignored. Nearly 100 euros "missing" and no one to refund my money... 😠
20/10/2018 by .

Order date 31/08/2018

Customer review

 

1 / 5

order on 7th September, shift Kindly that was good but condition of parcel was probably poor so that the delivery company decided it was not correct and shipped it back to sender ! I still have not received my order (but they took my money already of course) and when I called the support first they were not up to date, then this morning they were not able to help because they were updating the system ... It is quite indecent to ask for feedback BEFORE the orders is received !
18/10/2018 by .

Order date 07/09/2018

Customer review

 

2 / 5

Both boxes are ripped so won’t display , was away when ordered so 14 day return won’t help me , need to protect better the box is important to some people
18/09/2018 by .

Order date 27/08/2018

Response from LA MAISON DU WHISKY
Hello Andrew,

Thank you for your message. We apologize for this inconvenience. We are working to improve delivery conditions and bottle protection. We hope that your next order will be handled perfectly.
Have a good day
LMDW team

Information Whisky.fr

Description:

La Maison du Whisky has been specialising in whiskies and spirits since 1956: online sales of bottles of single malt, blended malt, bourbon, and more.

Address:
LA MAISON DU WHISKY
9-11 rue Martre
92110, CLICHY
Recommend:
Website:
Contact:
Tel: +33970830360
service-client@lmdw.com
Authorized Representative:
LA MAISON DU WHISKY
Status:
Up to date
Number of reviews:
324

About Verified-Reviews

Verified-Reviews is managed by an independent company collecting customer reviews. Its purpose is to help online consumers to find trustworthy online stores.See more